Reklamácia tovaru
Reklamácia tovaru
V prípade reklamácie tovaru zakúpeného v našom e-shope vezmite prosím v úvahu nižšie uvedené body:
- Reklamovať nie je možné vady, ktoré vzniknú bežným opotrebovaním alebo používaním tovaru k iným účelom, než na aké je vyrobené.
- Ak sa jedná o vadu iného charakteru, tovar skontrolujte a uistite sa, či nie je znečistené alebo inak hygienicky závadné.
- Následne tovar zabaľte a spolu s vyplneným reklamačným formulárom a s faktúrou alebo dokladom o zaplatení odošlite.
- Tovar prosím pošlite na adresu Reklamácie, MAXIS a.s., Na Potůčkách 163, 757 01, Valašské Meziříčí, Česká republika.
- Reklamovaný tovar nie je možné odoslať na dobierku.
- Reklamáciu vyriešime do 30 dní (tovar posielame k posúdeniu vady výrobcovi) a o jeho výsledku budete informovaný telefonicky, alebo e-mailom.
Reklamačný formulár k stiahnutiu