Můj e-shop

Reklamácia tovaru

Reklamácia tovaru

V prípade reklamácie tovaru zakúpeného v našom e-shope vezmite prosím v úvahu nižšie uvedené body:

  • Reklamovať nie je možné vady, ktoré vzniknú bežným opotrebovaním alebo používaním tovaru k iným účelom, než na aké je vyrobené.
  • Ak sa jedná o vadu iného charakteru, tovar skontrolujte a uistite sa, či nie je znečistené alebo inak hygienicky závadné.
  • Následne tovar zabaľte a spolu s vyplneným reklamačným formulárom a s faktúrou alebo dokladom o zaplatení odošlite.
  • Tovar prosím pošlite na adresu Reklamácie, MAXIS a.s., Na Potůčkách 163, 757 01, Valašské Meziříčí, Česká republika.
  • Reklamovaný tovar nie je možné odoslať na dobierku.
  • Reklamáciu vyriešime do 30 dní (tovar posielame k posúdeniu vady výrobcovi) a o jeho výsledku budete informovaný telefonicky, alebo e-mailom.

 

PDF ikonReklamačný formulár k stiahnutiu